ANUNȚ privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante – Proiect ”Implementarea SDL Sebeș” – cod proiect 321219

1.

Asociația Grupul de Acțiune Locală Sebeș anunță organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul proiectului Proiect ”Implementarea SDL Sebeș” – cod proiect 321219, după cum urmează:

Denumirea funcțiilor contractuale vacante (perioadă determinată – durata implementării proiectului, normă de lucru 4 ore/zi):

  • Manager de proiect
  • Facilitator
  • Asistent manager
  • Responsabil financiar
  • Expert 1 elaborare ghiduri si proceduri
  • Expert 2 elaborare ghiduri si proceduri
  • Responsabil 1 implementare SDL
  • Responsabil 2 implementare SDL

Tipul probelor de concurs : probă scrisă și interviu.

Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant sunt :

Nr. crt.Funcţia ocupată în proiect / Codul ocupaţieiEducatie solicitată / Durată solicitată (ani)Experienţă solicitată / Durată solicitată (ani)Competenţe solicitate
1.Manager de proiect – 242101_manager proiect   Studii superioare în domeniul tehnic/ingineresc sau al administratiei publice, stiintelor economice, stiintelor sociale   Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 3 ani.Specializari: managementul proiectelor. Limbi straine: nivel conversaþional în cel puþin o limba de circulatie internationala. Permis de conducere: cat.B Cunoștințe IT: Cunoasterea la nivel de utilizator a MS Office (Outlook, Word, Excel, Power-Point) sau echivalent
2.Facilitator – 341204_facilitator de dezvoltare comunitara  Studii superioare în domeniul tehnic/ingineresc sau al administratiei publice, stiintelor economice, stiintelor socialeNivel de experiență pe un post cu atribuții de relații publice de cel puțin 1 an.Limbi straine: o limba de circulație internaționala la nivel conversațional. Cunostinte IT: Sa cunoasca la nivel de utilizator componente ale MS Office (Word, Excel,PowerPoint) sau echivalent. Caracteristici si abilitati personale: abilități de comunicare.
3.Asistent manager – 334303_asistent manager  Studii superioare în domeniul stiintelor economice, stiintelor sociale sau stiintelor tehnice.     Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an.      Instruire/perfecţionare/specializare: Specializari: managementul proiectelor. Limbi straine: o limba de circulaþie internaþionala la nivel conversaþional. Cunostinte IT: Sa cunoasca la nivel de utilizator familia MS Office(Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project sau echivalent).
4.Responsabil financiar – 121125_manager financiarStudii superioare în domeniul stiintelor economice, stiintelor sociale sau stiintelor tehnice.     Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an.      Instruire/perfecţionare/specializare: Specializari: managementul proiectelor. Limbi straine: o limba de circulaþie internaþionala la nivel conversaþional. Cunostinte IT: Sa cunoasca la nivel de utilizator familia MS Office(Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project sau echivalent).
5.Expert 1 elaborare ghiduri si proceduri – 263107_consultant in managementStudii superioare în domeniul stiintelor economice, stiintelor sociale sau stiintelor tehnice.     Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an.      Instruire/perfecţionare/specializare: Specializari: managementul proiectelor. Limbi straine: o limba de circulaþie internaþionala la nivel conversaþional. Cunostinte IT: Sa cunoasca la nivel de utilizator familia MS Office(Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project sau echivalent).
6.Expert 2 elaborare ghiduri si proceduri – 263107_consultant in managementStudii superioare în domeniul stiintelor economice, stiintelor sociale sau stiintelor tehnice.     Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an.      Instruire/perfecţionare/specializare: Specializari: managementul proiectelor. Limbi straine: o limba de circulaþie internaþionala la nivel conversaþional. Cunostinte IT: Sa cunoasca la nivel de utilizator familia MS Office(Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project sau echivalent).
7.Responsabil 1 implementare SDL – 242104_responsabil proces  Studii superioare în domeniul stiintelor economice, stiintelor sociale sau stiintelor tehnice.     Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an.      Instruire/perfecţionare/specializare: Specializari: managementul proiectelor. Limbi straine: o limba de circulaþie internaþionala la nivel conversaþional. Cunostinte IT: Sa cunoasca la nivel de utilizator familia MS Office(Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project sau echivalent).
8.Responsabil 2 implementare SDL – 242104_responsabil proces  Studii superioare în domeniul stiintelor economice, stiintelor sociale sau stiintelor tehnice.     Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an.      Instruire/perfecţionare/specializare: Specializari: managementul proiectelor. Limbi straine: o limba de circulaþie internaþionala la nivel conversaþional. Cunostinte IT: Sa cunoasca la nivel de utilizator familia MS Office(Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project sau echivalent).

3. Conținutul dosarului de înscriere: carte de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (dacă este cazul), diplome de studii, documente doveditoare ale vechimii și experienței în muncă, CV format european.

Data limită și locul de înscriere: 20.08.2024, ora 16.00, la sediul asociației, Piața Primăriei, nr. 1, Sebeș.

Data probei scrise: 22.08.2024, ora 10.00.

Data interviului: 23.08.2024, ora 10.00.

Bibliografie

  1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă;
  2. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 36/2023 privind stabilirea cadrului general pentru închiderea programelor operaționale finanțate în perioada de programare 2014-2020;
  3. Programul Regiunea Centru (PR Centru) 2021-2027;
  4. Programul Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021-2027;
  5. Strategia de Dezvoltare Locală a Municipiului Sebeș – DLRC;
  6. Manualul beneficiarului PIDS – 2024.

2.

Asociația Grupul de Acțiune Locală Sebeș anunță organizarea concursului pentru ocuparea posturilor administrative vacante din cadrul proiectului ”Implementarea SDL Sebeș” – cod proiect 321219, după cum urmează:

Denumirea funcțiilor contractuale vacante (perioadă determinată – durata implementării proiectului, normă de lucru 2 ore/zi):

  • Informatician

Tipul probelor de concurs : probă scrisă și interviu.

Condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoanele care participă la concursul pentru ocuparea unui post vacant sunt :

Nr. crtFuncţia ocupată în proiect / Codul ocupaţieiEducatie solicitată / Durată solicitată (ani)Experienţă solicitată / Durată solicitată (ani)Competenţe solicitate
1.Informatician  Studii superioare în domeniul informaticii  Nivel de experienta – vechime în specialitatea studiilor – minim 1 an.Cunostinte IT și de rețelistică, de gestiune a reșelelor informatice.

3. Conținutul dosarului de înscriere: carte de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie (dacă este cazul), diplome de studii, documente doveditoare ale vechimii și experienței în muncă, CV format european.

Data limită și locul de înscriere: 20.08.2024, ora 16.00, la sediul asociației, Piața Primăriei, nr. 1, Sebeș.

Data probei scrise: 22.08.2024, ora 16.00.

Data interviului: 23.08.2024, ora 16.00.

Bibliografie și tematică

  1. Reţele de comunicații LAN, WAN, lnternet, Intranet;  • Modelul de referinţă OSI şi TCP/IP;  • Arhitecturi, protocoale – Microsoft, Netware, TCP/IP;  • Echipamente de reţeaşi de comunicaţie;  • Instalări şi configurări de echipamente în reţele locale structurate (switch-uri, routere);  • Administrarea rețelelor;  • Securitatea reţelelor;  • lnstalări, configurări staţii de lucru, imprimante;  • Calculatoare personale – arhitectură, componente, caracteristici periferice, diagnosticare defecte;  • Administrare sisteme de operare Windows şi Linux • Instalare şi configurare, utilizare Microsoft Office 2010, 2019, 2021;  • Instalare şi configurare sistem de operare Windows şiLinux;  • Servicii (aplicaţii) lnternet și protocoale la nivel de aplicaţie (e-mail, World Wide web, transfer de fişiere, DNS, telnet etc);  • Arhitectură client-server; servere şi programe client pentru serviciile lnternet. 
  2. Programul Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021-2027;
  3. Strategia de Dezvoltare Locală a Municipiului Sebeș – DLRC;
  4. Manualul beneficiarului PIDS – 2024.